Rock On Navzdory realitě: Bye 2013, hello 2014

31. 12. 2013

Bye 2013, hello 2014


Zdravím Dneškem končí rok 2013, který pro mě utekl nejrychlejš ze všech mých let v životě. Jako bych byla na začátku roku a právě se dozvěděla, že sem v nějakym klipu :D Když jsem minulý rok mluvila o tom, že rok 2012 byl nejlepším v mém životě, myslím, že tenhle se mu vyrovná. Hlavně v tom, kolik zážitků jsem zažila. Lyžák, videoklip s Robbiem, boží srazíky, Setkání a koncert s 30 Seconds to Mars,Skotsko, Amsterdam, Londýn, Berlín, Praha, Němka u mě doma, dokončenej prvák, pouť, oslava 17ky, lezení na lešení, kina, skvělí přátelé... Samozřejmě jsem zažila hodně dnů v slzách,možná víc, než obykle, ale to jsem prostě já ;)
Mám tolik božích zážitků, které mám i poznamenané a nikdy na ně nezapomenu. Zjisila jsem, že bez některých lidí opravdu nemůžu žít. Začla jsem poslouchat starší skvělou hudbu. Hrozně moc doufám, že rok 2014 bude ještě o něco lepší. Čeká mě 18ka,což je pro mě neuvěřitelný, jak rychle to všechno ubíhá. Taky mě čeká další koncert v Praze (30STM), Paříž, festivaly... hrozně se těším!
Děkuju moc všem, co mě podporovali a co čtou můj blog a přeju vám ten nejhezčí rok, jaký vám může kdo přát ! :D See u next year, xoxo
Tommorow is the first blank page of a 365 page book. Write a good one!







Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your lovely comment !