Rock On Navzdory realitě: Weekly random

24. 11. 2013

Weekly random

Ahoj ^_^ dnes tu pro vás mám pár mých random fotek z týdnu. Už začínám pomalu sbírat dárky na Vánoce, ale mam hrozně moc lidí, který chci obdarovat a nejsem si jistá, jestli mě tenhle rok taky nechytnu amok, jako někteří -_- 
V pondělí už snad/bohužel pujdu do školy i přes doporučení mé doktorky a zase začne to dopisování, který nesnášim. Snad vás článek na chvíli zabaví, zatim se mějte,xoxo ^_^





 Dárek pro sestru k jejím třináctým narozeninám (které má až v úterý). Náhrdelník Big sister budu mít já, Little sister ona :3 Musela jsem to prostě koupit. Najdete to v Claire's za 249,-.



Sestřin dort, kterej už nemůžu ani vidět :D


Spike and lace bra


Nejkrásnější sukně, kterou jen nemám odvahu nosit  >_<


New jacket, new sweater and vintage postcard


Tyhle gumičky/náramky jsem vždycky vídávala v Amerických videích, takže když jsem je vidděla v CaA (75,-), musela jsem je koupit -_-

1 komentář:

Thank you for your lovely comment !