Rock On Navzdory realitě: Welcome to Edinburgh

4. 10. 2013

Welcome to Edinburgh

Ahoj ^_^ dnes tu pro vás mám článek především o Edinburghu.

Z Holandska jsme pluli trajektem do Francie a pak do Skotska. Trajekt byl úžasnej. Představte si, že celou noc tam můžete chodit kamkoliv chcete. Já jsem byla v tom úplně nejvyšším patře, kde se dalo i schovat před větrem a bylo nádherně vidět na měsíc, který se odrážel od moře. O patro níž byla třeba restaurace, kde hrál a zpíval na živo nějakej kluk, prostě dokonalost.
Co se týče Edinburgu -je to nádherné město! Stejně jako všechny hlavní města, má své kouzlo. Všechny domy a stavby tam vidíte v hnědočerných barvách,které pa na ulici rozzáří červené telefonní budky. Lidé jsou tam neskutečně milí, až jsem docela koukala :D Smozřejmě tam najdete double deckery, především v zelných a tmavě červených barvách ^_^  Večerní Edinburgh je taky nádhera a musím se vámi podělit o skvělej zážitek, a to konverzace s opilým Skotem :D Dozvěděla jsem se spoustu zvláštních věcí a byla to výborná zábava na večer po prohlídce města ! Ubytovaní jsme byli v na prvním pohled nezajímavym hotel, ale když se vešlo dovnitř, byl to ráj předevšim pro mladé. V tak božím hotelu jsem ještě nebyla. Byl laděný do hippie stylu, barev a osobitosti ! Překvapilo mě, že mi jako vegetariánovi udělali vegetariánskej speciální hamburger, kterej byl fakt výbornej. Strašně ráda na to vzpomínám.Teď koukněte na fotky, xoxo^_^ 

very interesting shop







Fish and chips - national meal



Morning on ship

With random and sympatic guy, i love  him ! :D

Typical Scotland

Paradise







The best hotel
Nature
Night view from ship

4 komentáře:

  1. Krásné fotky, souhlasím, a hlavně musím říct, že jsi moc pěkná holka, když se neksichtíš :) Opravdu, úplně tě to rozzáří a jsi taková ženská a jemná...way to go ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuju moc :) Bohužel bez občasných xichtů bych to nebyla já :( ...

      Vymazat

Thank you for your lovely comment !