Rock On Navzdory realitě: The taste of Scotland

30. 10. 2013

The taste of Scotland

Ahoj, omlouvám se, že jsem v poslední době nepřidala žádný článek, ale je toho na mě teď strašně moc, musím se doučovat spoustu látky ještě ze Skotska a uniká mi ta nová, prostě mam co dohánět, ze školy jdu na doučování, pak se ještě učim doma.... a bla, bla, bla... Ne, že bych byla nějakej studijní typ, ale z fyziky jsem na tom opravdu nejhůř, jak to jen jde, takže to musim trochu vytáhnout -_- Ale ne, své mládí nehodlám strávit v učebnicích (y) 

Teď už k věci^_^ Ze Skotska mám spousta dalších zážitků, o které se s váma musím podělit! 
Například: Kdo z vás může říct, že se koupal v Severním ledovém oceánu ? Já ano^_^  Proč se vždycky ke každej kravině přidam :D ? Nee, byla ta fakt sranda a můžu říct, že vím, jak se cítili Rose a Jack na Titanicu -_- tak studenou vodu jsem v životě nezažila. 
Co mě také bavilo, byly transporty lodí. Lodě miluju a na fotce můžete vidět, jak skvělý to tam bylo 
Dál jsem navštívila nejsevernější místo VB a Orknejské ostrovy, kde jsme si užili hrozně moc. Na útesech to bylo taky hrozně fajn,jelikož ten adrenalin, že jsi krok od smrti :D ! No,  koukněte semi, xoxo ^_^

love






we are young






ship


jump and live forever

hot chocolate with marshmallow

My favourite food from Scotland

5 komentářů:

  1. Ty se máš, že takhle cestuješ! Co bych za to dala.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti věřím! Já kdybych mohla, tak taky cestuju pořád a miluju to, ale bohužel nejsou možnosti. Kam by ses chtěla nejraději podívat? :)

      Vymazat
    2. New York a Japonsko :3 .. ale chtěla bych tak nějak procestovat všechno a pak si vybrat místo, kde budu žít :) ! Jsou to sny, já vím, ale proč nesnít :) Nic není nemožné

      Vymazat

Thank you for your lovely comment !