Rock On Navzdory realitě: Amsterdam - part two

30. 9. 2013

Amsterdam - part two

Ahoj ^_^ Mám tu druhou část fotek z Amsterdamu. Co se týče toho, co jsem vám neprozradila - Byli jsme v sýrárně, kde jsme mohli ochutnat všechny druhy sýra s takovou zajímavou omáčkou, mně strašně chutnal zelený sýr, který byl pravděpodobně s wasabi. Taky jsme byli na větrných mlýnech,což bylo fakt skvělý, jelikož mlýn je jeden z poznávacích znaků Holandska. V tom, kde jsme byli my se vyráběla křída. Všude kolem si volně pobíhala zvířata. 
To, co vidíte na fotkách je například bonbonerie, nebo na konci condomerie, kde měli úžasné tvary kondomů, celkem mě rozesmál ježek :D Jednoduše jsem si Nizozemsko zamilovala a určitě stojí za to ho navštívit (žít tam ^_^) Prozatím se mějte, zítra začnu s fotkami ze Skotska ^_^ xoxo Ivča


















5 komentářů:

  1. :D mnamka ten syr dala bych si!!

    OdpovědětVymazat
  2. zajímalo by mě,jak by se ta socha svobody do ženský dostala :D jinak,pěkný fotky.thumbs up ;)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your lovely comment !