Rock On Navzdory realitě: Amsterdam - part one

29. 9. 2013

Amsterdam - part one


Ahooj ^_^ konečně jsem zpět, i když neřikám, že bych ve Skotsku, Anglii nebo Holandsku ráda nezůstala. Bylo to tam boží. Dnes vám chci ukázat náš první den cesty, a to den kdy jsme navštívili Amsterdam. Moc jsem se o tohle přístavní město dříve nezajímala, takže jsem nevěděla, co mě čeká a dost mě to překvapilo ! Po ulici se za vámi táhne "vůně" marihuany a to skoro všude :D V suvenýrech je většinou všechno právě s touto tématikou, marihuana je tam legální. Lidí je tam spousta a nespočet jich jezdí na kole. Když jsem viděla ty řady kol, které nikdo neukradl jako by tomu bylo u nás, šla mi z toho hlava kolem. 
Lidi byli příjemní, ale co se týká kolařů, ti prostě nezastavují a  musíte jim uhnout vy, nebo dojde ke srážce :D
Čím je Amsterdam ještě typický, jsou ulice, kde se nabízejí slečny nebo paní. Když jsem poprvé viděla jakým způsobem se nabízejí, prostě mě to rozesmálo :D Stojí jako ve výloze ve "vyzývavém" spodním prádle a čekají na zákazníky. Bohužel se v těchto uličkách nesmělo fotit, jelikož paní mohla vylézt a foťák vám sebrat nebo rozbít. Co mě dostalo ještě víc, je že takové uličky byly spojené s uličkou, kde byla mateřská školka -_- :D
Na fotkách můžete také vidět exkluzivní Magnum, které se dalo nechat vyrobit v jedné exkluzivní restauraci. My jsme si daly bílou čokoládu, s růžovými pralinkami, karamelem a mléčnou čokoládou. Nic tak dobrého jsem ještě nikdy nejedla !
Doufám, že se fotky budou líbit, zítra přijde druhá várka a pak pokračujeme Skotskem a Anglií ! xoxo, Ivča ^_^















9 komentářů:

  1. Ten pešek s rasta čepokou :DDD to je boží :3 Už se těším na další fottky

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, těším se na další :) Do Amsterdamu bych se chtěla někdy podívat.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou fakt skvělý, haha! :D

    OdpovědětVymazat
  4. při pohledu na fotky se nemůžu ubránit závisti.. :D awesome! ^^

    OdpovědětVymazat

Thank you for your lovely comment !