Rock On Navzdory realitě: Berlin city photos

23. 8. 2013

Berlin city photos

Ahoj ^_^ Dnes mám pro vás první část různých fotek z Berlína. Byla jsem tam poprvé za život a nezklamal mě. Je to obrovské město se zvláštní atmosférou. Pokud se tam ovšem chcete vyznat, ani mapa vám stačit nebude :D my jsme několikrát jeli U-Bahnem špatným směrem, několikrát jsme blbě zatočili, protože je tam toho tolik, ale to na tom miluju. Co mě překvapilo, byly autobusy, které měly většinou dvě patra - vypadaly jako Londýnský "doubledecker" akorát v jiných barvách, tak jsem se jima svezla a řikam vám, že tady v Čechách o dost přicházíme. Další poznatek - všichni chodí božsky oblíkaní a jsou hrozně milí a ochotní vám poradit, což jsem ani neočekávala ^_^Teď už dost kecání a koukněte na fotky, zbytek napíšu do článku zítra, xoxo ^_^

Random dancers at Alexander's Platz


Brandenburger gate



Vanilla Laté - favourite

Madam Tussaeds Berlin

Lovely walk

American restaurant - pizza of your choices


Television tower



10 komentářů:

  1. Fakt super fotky, Berlín závidím, závidím!!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! Takové voskové figuríny jsou i v Berlíně :O? Já myslela, že je to jen v Londýně. To já zase byla tento týden ve Vídni a taky se mi tam moc líbilo :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, tak mě to překvapilo, narazili jsme na to náhodou ! :) Vídeň je taky božská :) tam jsem byla v 7. třídě :)

      Vymazat
  3. nádherné fotky, ten Taylor je jak živý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! A to si to ještě neviděla na živo, já už tam pomalu nerozeznala, kdo je člověk a kdo figurína :D

      Vymazat

Thank you for your lovely comment !