Rock On Navzdory realitě: Berlin city photos 2

24. 8. 2013

Berlin city photos 2


Ahoj ^_^takže  dneska druhá várka fotek z Berlína. Povím vám něco málo k tomu jaká místa se mi nejvíc líbila. Samozřejmě u mě vede televizní věž, miluju takový ty vyhlídky na celý velkoměsto, hrozně si to užívam a ta dlouhá fronta mi za to fakt stála. Výtah je tam fakt extra rychlej a výhled úžasnej.
Jako další mě zaujalo muzeum voskových figurín Madam Tussead, o kterém jsem vůbec nevěděla, že v Berlíně je ^_^Na to londýnské muzeum to ovšem nemělo, jelikož tam nenajdete žádné jiné atrakce kromě figurín, ale přesto se mi tam líbilo. Figuríny jsou tam většinou jiné. než v Londýně, některé se mi líbily mnohem víc a v Londýně jsem neviděla například E.T.ho, který tady byl ! :D
Jako další určitě Braniborská brána, něco na ní je :) Co jsem si ale zamilovala byly dvoupatrové autobusy, nechápu proč mě to tak baví, ale jet tim městem je úžasný pocit. Najdete je po celém městě, stejně tak jako kolaře. Všichni jezdí na kolech v jakémkoliv oblečení. Proč tomu nemůže být tak i u nás ?
Nemluvim o nákupních zónách, které jsou téměř všude a o lidech, kteří jsou jak už jsem řekla milí a prostě boží.
A abych nezapomněla na lidi, co zpívaj, tančí nebo hrajou na ulici ! Tyhle lidi nikdy nepřestanu obdivovat!
Doufám, se vám fotky budou líbit, zatim se mějte krásně, xoxo^_^




Jasmin tea and vanilla latté






Finally meet him



The Beatles and me

19 komentářů:

  1. super článek :) do Berlína se tenhle školní rok chystam :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Stojí za navštívení ! :)

      Vymazat
  2. Máš dokonalý boty!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezké fotky! Do Berlína bych se chtěla někdy podívat :) Primark <33

    OdpovědětVymazat
  4. ty botyyyyyyyyyyyyyyyy♥ odkud? (tipuju primark -_-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, super blog:-). Kdyby ses chtěla navzájem sledovat přes GFC, dej vědět na můj blog:-)

    http://havlikovakarolina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. Berlín je nádherný, Zvu tě ke mě na giveaway :)
    http://lenkaungrova.blogspot.cz/2013/08/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. V Berlíně jsem byla taky. Je to tam super. Ach ty Primark tašky!! :D

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. great post! would you like to follow eachother? Let me know I will follow back as always!
    Luci
    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Thank you for your lovely comment !