Rock On Navzdory realitě: Back to school - DIY decorateing your notebook

4. 8. 2013

Back to school - DIY decorateing your notebook

Ahoj^_^ Série článků Back to school vám může přijít asi zvláštní, jelikož jsme teprv v půlce prázdnin, ale co se týče připravování a dekoraci věcí potřebných do školy - Může vám to zkrátit volnou chvíli. Kreativní duše to může bavit. Ve škole rozhodně víc zlepší náladu, když vytáhnete nějakej boží sešit, než když vytáhnete úpně obyč. Zdá se to jako maličkost, ale čím víc si ty maličkosti spojíte, tím víc si školu zpříjemníte . 
Dneska jsem i pro vás připravila článek o tom, jak ozdobit svůj obyčejný sešit ^_^



1. Obyčejný sešit podle vastního výběru
2. Balící papír s motivem, jaký by měl být váš sešit - se sovičkama (Kik, 15,-)
3. Jmenovky na sešit
4. Flitry (Kik, 25,-)
5. Pravítko
6. Černý fix
7. Tužka
8.Nůžky

Položíme sešit na druhou stranu balícího papíru, nad horní stranu sešitu položíme pravítko a tužkou obkreslíme horní hranu (nebo i dolní, záleží na tom, kde máte sešit na papíře položenej). Na stranách si odměřte alespoň 2 cm od okrajů a vystřihněte. Zahněte rohy podle sešitu.



Teď si vybereme jmenovku na sešit. Já jsem si vytiskla dva motivy Vintage květovaný a Zebrovaný. Můžete si je vytisknout taky a pokud se vám nelíbí, tak zkuste do googlu zadat "school labels" a můžete si najít spoustu dalších ^_^


Jmenovku obstřihneme a na kousek naneseme lepidlo. Ihned přikládáme flitry, nebo jiné ozdoby, které se líbí vám (ne moc vystouplé, aby se vám na nich pak dobře psalo).


Takhle nějak by měla vypadat. Nechte lepidlo zaschnout.


Když je lepidlo zaschlé, tužkou si na jmenovku předepíšeme předmět a jméno, nebo cokoliv, co tam chcete mít a pak černou fixou obtáhněte.Pak přilepíme jmenovku normálním lepidlem na papír kamkoliv na balící papír. Nakonec vezmeme průhledný obal na sešit a dáme ho přes tento vyrobený.


Hotový obal! Na sešit si ho můžete samozřejmě i nalepit, ale já sešity popíšu rychle, takže si ho budu obměňovat. Doufam, že vás tenhle článek bavil.  Mějte se krásně,xoxo ^_^

20 komentářů:

  1. Super článek! Určitě to zkusim, vypadá to skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Si šikovná , vyzerá to super :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Pekný tip :) No chémiu ani iné zošity do školy si teda zdobiť nebudem :D Väčšinu si i tak tlačím alebo ani nepíšem :D

    Gabrielle Crystal RoseBonniee ~
    GIVEAWAY with Firmoo.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna chemii jsem si musela něčím zpříjemnit :P :D Děkuju:)

      Vymazat
  4. to je super :)
    moc se mi ten nápad líbí určitě ho využiju :)

    OdpovědětVymazat
  5. z toho nadpisu "Back to school" mi přeběhl mráz po zádech :D
    super typ, už jsem nad tím i přemýšlela, ale když si představim, jak by se na to tvářila třeba moje chemikářka, tak mě tohle DIY hezky rychle přejde.. nerada bych přepisovala celej sešit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si to udělej na nějakej předmět, co máš ráda, nebo kde máte normálního učitele :D A díky:)

      Vymazat
    2. marně přemýšlím, na jakej předmět máme normálního učitele :D Ale takhle upravený sešity jsou fakt boží, jdu do toho - nějak si ty školní dny zpříjemnit musim :D

      Vymazat
  6. Máš úžasnou představivos!!!!!
    Další človíčk,který ví jak spříjemnit den!!!!!
    Jsi šikovná moc se mi to líbí,má to styl a věř,že mě se jen tak něco nelíbí !!!!
    Super nápad !!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš děkuju moc, to hrozně potěší :) !

      Vymazat
  7. Ahoj, mohla by jsi mi prosím poslat adresu, nebo obrázek na vytisknutí toho motivu vintage květovaný? :). fanynka

    OdpovědětVymazat
  8. v pořádku, už jsem to našla, nemusíš mi odepisovat ;) fanynka

    OdpovědětVymazat

Thank you for your lovely comment !