Rock On Navzdory realitě: Welcome in Prague

20. 7. 2013

Welcome in Prague


Ahoj ^_^. Dneska jsme se konečně vydaly do Prahy. Poprvý jsem ochutnala Starbucks. Konečně. Asi jsem divná, ale děsně se mi líbí, jak ty kelímky podepisujou :3 Já jsem si dala Karamelové frappucino Grande a ségra si dala Strawberry Cream Grande. Mamina měla Oříškovou horkou čokoládu, která mi hrozně chutnala a s sebou jsme si ještě koupily malinovou refreshu, která má být údajně káva, což mi neleze do hlavy :D Potom jsme chodily po Praze a něco málo jsem si  i koupila ^_^. Nakonec jsme navštívily Karlův most (na kterém jsem byla taky poprvý) a  náměstí ! Miluju Prahu. Celkově se mi líbí hlavně velkoměsta. S focením jsem se dnes dost vyřádila, tak snad se vám fotky budou líbit. Asi jste si všimli, že nejraději fotím jídlo a pití, dobřese na to kouká :D ! 
Zatím se mějte hezky, xoxo ^_^
¨

















4 komentáře:

  1. Eeyyy! máš krásné tričko!!! určitě mělo v Praze úspěch :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky nemají chybu. Mohla bych si je prohlížet donekonečna. Vidím, že máš stejnou zálibu - dobroty ze Starbucks ;-). Praha má své velké kouzlo, taky bych tam měla zase vyrazit.
    Pa pa, Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát ! Jsi moc hodná :)
      Vyraž :) !

      Vymazat

Thank you for your lovely comment !