Rock On Navzdory realitě: Sweet summer day

1. 7. 2013

Sweet summer day

Ahoj, tak jak si užíváte prázdniny ? Budu ráda, když mi dáte vědět do komentářů ^_^
Já si jedu totální pohodičku, jelikož se mi zítra vyplní jeden z mých největších snů ! Uvidím na živo Jareda Leta ! Prostě božííí ! Škoda, že se tam nebude moct moc fotit, ale snad pro vás aspoň nějakou málo kvalitní fotku ulovim ! Mám pocit, že to bude legendární noc, jelikož vlak nám jede až v 6 ráno, takže pojedem nonstop ! Uíííí, na tohle se těším už od prvního dne, co si marsové přidali na twitter, že sem přijedou ! Sakra ! Tak si to tu užijte, xoxo



My sister



Nenamalovaný dítě



6 komentářů:

  1. Prázdniny jsou docela fajn, ale vážně mě nudí ta představa dvou volnejch měsíců :D Ježíš, já chci taky vidět Jareda! <3 Pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda:D Musí se to nějak yužít :P ! ^_^ uíí ..děkuju :)

      Vymazat
  2. uži si to.
    aký je blackberry? (oplatí sa to) a fotka za tým! najbest canonček! a pristane ti to aj nenamalovanej. si kočka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Blackberry je fajn, ale chybí mi android :( :D Děkuju moc, to vážně potěší ! ^_^

      Vymazat

Thank you for your lovely comment !