Rock On Navzdory realitě: Postcard mania

31. 7. 2013

Postcard mania

Ahoj ^_^Dneska mám pro vás random fotky. Za poslední dobu mi přišly pohledy, které jsem si přála !^_^ Většina z nich měla vintage design, na což jsem já ulítlá. Dneska mi přišel z Taiwanu od nějaké milé slečny a ten pohled je naprosto boží - dost se na něm vyřádila ! Ale na pohled s Nirvanou nemá nic ! ten mě naprosto ohromil.^_^
Na fotkách taky můžete najít pár jídel, co sem si náhodně tenhle týden vařila :D Povedli se mi !
Taky jsem na sebe hrdá, jelikož jsem přečetla knížku se 606 stranami za pouhý 4 dny, musim si jít koupit druhej díl ! A děkuju vám za pozitivní reakce na minulý článek a další čtenáře, jste skvělí !
Ještě vás chci pozvat na poslední dny giveway a taky na moje tumblr, kam přidávam prakticky každou volnou chvíli , xoxo^_^




Kari rýže, bylinkové tofu a balkánský sýr :)


Husí kůže

Všimněte si toho nádherného pozadí pohledu :)



Pohanka s cuketou,mozzarelou a tuňákem.


tumblr all day all night


11 komentářů:

  1. Nirvana ♥♥
    a taky mám tumblr je to závislost

    OdpovědětVymazat
  2. Knížka ? myslím si, že si četla fifty shades of grey ? :O :D
    odepši mi na fejs na chat děkujuu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mm,k zamyšlení :O
      Tys mi tam psala ? Já s tim něco asi mam, jelikož se mi tam často něktrý zprávy neukazujou :(

      Vymazat
  3. v jednom článku si psala,že jsi vegetariánka.proč teda jíš rybu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud to chceš definovat blíže, jsem Pescetarian, což je druh vegetariána, který jí ryby, satčí ? :)

      Vymazat
  4. stačí,ale nechápu,proč si to nenapsala rovnou :)

    OdpovědětVymazat
  5. jakou ctes knihu??

    OdpovědětVymazat

Thank you for your lovely comment !