Rock On Navzdory realitě: My dream came true - RFP 2013

3. 7. 2013

My dream came true - RFP 2013

Čauky ! Ráno jsem se vrátila z Hradce Králové, kam včera přijeli 30 Seconds to Mars - jak už ode mě jistě víte . Musím říct, že lepší den jsem si ani nemohla přát - za tu celonoční cestu to stálo. ( čtěte dál rozkliknutím článku) ^_^
Nemůžu uvěřit, že je tohle moje fotka !
Nejdříve probíhala autogramidáda, na kterou mohli jen lidi, kteří mají CD. Čekalo se sice dlouho, ale tím víc jsme si to vychutnávali !Nikdy nezapomenu na moment, když jsem z dálky poprvý zahlídla Jareda, rozbrečelo mě to. Byla jsem od Jareda, Toma i Shannona necelej metr a pozdravili mě a poděkovali ! Byl to strašnej fofr, asi tak 10 sekund a z toho 5 jsem sledovala, kam putuje moje cédéčko, co kluci podepisují ! 
Pak jsme si to tam byly s kámoškou projít. Zaujaly mě stánky jako např. Starbucks, Bubble tea nebo Jack Daniel's. U Bubble tea jsme samozřejmě nezůstaly s prázdnou. Ochutnala jsem na doporučení kokos s marakujou ! 




:O



 V 22:10 už pak byl přímo koncert 30STM. Bylo to v takovym obřím stanu, kde bylo hrozně moc spocených lidí, ale nám se nějakym zázrakem podařilo se postupně prorvat až do nějaké čtvrté řady. A bylo to naprosto neuvěřitelný. Pro Jareda je dokonalost slabý slovo. Koncert byl boží. Hráli písničky hlavně z nového alba, ale ubjevily se tam i starší hity. Do toho se přidávaly různý akrobatický kousky jako skákání na takovej houpačce, kde ti kluci s přehledem dělali salta a nebo točení se v takovym tom kruhu jako znáte z klipu Up in the air. K tom ještě vypouštěli do diváků míče,velryby a vodu. A to nejlepší bylo, že Jared řekl, že tenhle koncert je jeden z nejlepších, několikrát zmínil Českou republiku, zpíval s naší vlajkou a slíbil, že záběr z tohole koncertu půjde do jejich klipu, což mě odrovnalo. Už tak to byl pro mě splněnej sen. 

Dále jeho "obvyklé" vlejzání do diváků, což na něm miluju, byla jsem jen kouseek ! A vybírání lidí na podium ! Na konec na nás vypustili lístečky na kterých byly různý vzkazy (nabrala jsem si jich hromadu) No prostě, nechci se tu rozepisovat moc, ale na jejich dalším koncertě mě 100% uvidíte. Ti tří jsou neuvěřitelní ! 




Jared with czech flag



 Takže jeden z mých největších snů se mi splnil a děkuju, že jsem tohle mohla zažít, hned jak se mi naskytne příležitost vidět je znova, JDU ! Bůh existuje - Jared -_- , xoxo

10 komentářů:

  1. musí to být super super super úžasný pocit! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Strašněě moc ti to přeju, musel to být neuvěřitelnej zážitek :3

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo! To seš ty! Tak jste nakonec v pořádku dorazily. Já jsem ta blondýna, co byla taky na autogramiádě a pak jsme se bavily o těch odjezdech busů směrem na nádraží. Jak je ten internetový svět malý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OoooO, tak to je dobrá shoda náhod :D ! Jak se ti líbil koncert ? :P

      Vymazat
    2. To je, kdybych nešla k tobě na blog, tak bych tě nepoznala. Máš moc pěkný fotky :) Koncert se mi líbil, byla jsem v první řadě a nakonec jsem se dostala i na podium, čemuž doteď nemůžu uvěřit, to bylo úplně nejvíc, ani ve snu se mi o tom nesnilo ♥ A co ty, jak jste si to užily? :)

      Vymazat
    3. Vážně ? :O Jak jsi se dostala do první řady, to ti teda závidim, aspoň mám něco schovanýho pro další koncert :D .. My jsme byly asi tak v 5té řadě ♥ A užily jsme si to strašně moc

      Vymazat
  4. Nevím, měla jsem ten den prostě hrozně moc štěstí :) Je to nádhernej pocit, který stále trvá. Paráda, tak až příště přijedou, tak to zopakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda jo, já sem ráda, že sem ho vůbec poprvé v životě viděla.. a ještě tak zblízka ! ♥ Snad se zase potkáme :D !

      Vymazat

Thank you for your lovely comment !