Rock On Navzdory realitě: Made with love ^_^

15. 7. 2013

Made with love ^_^

Ahoj ^_^  Jak si užíváte prázdniny ? Já je využívám jak jen můžu. Učim se anglicky, doučuju anglicky, koukam na filmy (poslední jsem viděla Alexandr Veliký, kde hrál Jared Leto - boží ! ) chodim ven s kamarádkami a vařím, což je u mě novinka, ale začalo mě to vážně bavit. ^_^V článku najdete mojí dnešní tvorbu veganská pizza, která je skoro celá veganská (sýr jsem jiný neměla) a veganská buchta, která vypadá jako kráva -_- :D Co se týče tý zmrzliny, za prázdniny jsem ochutnala asi 5 nových příchutí, které jsem do teď neznala ! Uí  ^_^
Jelikož náš barák zateplují lešenáři, začlo mě lákat v noci na lešení vylézt a minulý týden jsme to s kamarádkou udělaly :) No, co vám ještě říct. Snad jen,žejsem nepsala článek protože jsem byla na chatě a že jsem znovu začla s posíláním pohledů do zahraničí. A také jsem vás chtěla upozornit, že žadný článek alá New in nečekejte, jelikož šetřím ! Tak se zatím mějte a užívejte léto, xoxo ^_^
 Nepokračujte dál, pokud máte hlad !






8 komentářů:

  1. mnaam ta pizza a buchtaaa!
    Hele vcera jsem te videla v Plaze :D byla jsi s kamaradkou zejo? A promin, jestli jsem na tebe divne koukla, ja jsem se rozmyslela jestli za tebou jit nebo ne. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, byla :) ! To je super, že jsi mě poznala...to mě těší :D byla bych hrozně ráda kdybys za mnou přišla :3 :)

      Vymazat
  2. všechno vypadá super! nechtěla bys sem dát recept na tu veganskou buchtu? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dal bych si tu pizzu.:)
    Vypadá fakt dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Veganská pizza a je v ní sýr? Nejspíš máš zmatek v pojmech (veganství a vegetariánství)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ČLánek si pozorně pečti, píšu tam, že vše kromě sýry je veganské :) .. Znám mezi tím rozdíly :)

      Vymazat

Thank you for your lovely comment !