Rock On Navzdory realitě: How to be happy ?

28. 7. 2013

How to be happy ?


Články tohoto typu mě vždycky hrozně zajímaly a bavily a myslím, že už je řada i na mě, abych vám předala své typy a zkušenosti, protože čím víc nás na světě bude šťatsných, tím to bude lepší a bude se nám žít líp !

The less you care, the happier you'll be ! 
Tímhle se už po nějakou tu dobu řídím a funguje to. Jsem typ člověka, co nad vším přemýšlí - vymýšlí důsledky, následky, výsledky a bla, bla, bla... Řekla jsem si stop ! Prostě nad věcma tolik nepřemýšlím a když už mám tu náladu na přemýšlení, připomenu si tenhle citát. Všechno je hned mnohem snazší a uvědomíte si, že ta hromada přemýšlení je vlastně k ničemu. Jen vás to vydeptá (v mé případě).

Nezáviďte
Soustřeďte se hlavně na sebe. To, že kamarádka má novýho Iphouna 5 a vy ne, vás nesmí rozhodit. Přece jen jsou to jen věci a podle věcí by se člověk soudit neměl. Pokud ostatním závidíte třeba to, jak vypadají, přeměňte závist v obdiv ! Je to mnohem lepší vlastnost a můžete se tím člověkem motivovat ! ^_^

Buďte motivovaní 
Najděte si nějakou motivaci. Třeba jak už jsem zmínila někoho, kdo se vám líbí. U mě jsou to například motivační obrázky a videa na youtube ! Obrázky si vytiskněte a dejte někam, kde je máte pořád na očích.

Plňte si sny
Každý z nás je snílek.Pokud máte sny, které se dají uskutečnit hned, jděte do toho ! Každý z nás má spoustu snů, ale větře mi, že i ten nejvíc nemožnej sen se může splnit. Vše, co musíte udělat, je věřit :) Snažte se jakýmkoliv způsobem se přiblížit ke svému snu. Pokud víte, že se třeba neuskuteční, než vám bude 18 nebo víc (můj sen jet do New Yorku) začněte si například šetřit na to, až ten sen budete prožívat. Můžete si vymyslet spoustu dalších věcí, kterýma se přiblížíte ke svým snům. 

Přejte ostatním
Vím, že když někdo uspěje, většina lidí se k němu spíš otočí zády, než aby mu to přála. Ale proč ? Protože ten úspěch nemáte vy ? Však ten člověk na tom taky pracoval, aby se dostal tam kde je. A pokud mu to budete přát, karmou se vám to vrátí až zase uspějete vy ! Nic není zadarmo, to je pravda, ale když budete makat, odměna se dostaví ;)

Pomáhejte ostatním
Čím víc dělám radost ostatním a pomáhám jim, tím víc šťastná jsem. Přemýšleli jste někdy nad tím, co vám dělá větší radost ? Jestli dávat nebo brát ? Já jsem šťastnější, když někomu něco dám a on je z toho šťastný, než když já beru.

Dělejte změny 
Změny vám rozhodně neuškodí. Dělat pořád dokola to samé je nuda a na dobré náladě to nepřispívá. Slovem změna nemyslím to, že musíte změnit i to, co nechcete. Stačí, když třeba místo večeření doma, zajdete do nějaké restaurace, kde jste ještě nikdy nebyli, nebo když si v obchodě koupíte něco, na co jste si nikdy netroufli ! ^_^

Usmívejte se ^_^
Zkuste někdy jít po ulici a místo výrazu alá POKER FACE se usmívejte. Nemusíte mít americký úsměv od ucha k uchu, což je někdy nepřírozené :D Stačí se lehce usmívat. Uvidíte, že na lidi budete působit optimisticky a někteří vám tu pozitivní energii vrátí !

Nepodceňujte se
Asi můj největší problém. Cokoliv dělám, podceňuju se. Ale to je špatně. Snažím se s tím skoncovat už hodně dlouho. Vlastně ani nevim, proč to dělam. Možná pro to, aby mi osatní řekli, že to zvládnu a to mě nabudí ? Netušim. Ale věřte v sebe. Každý je schopný čehokoliv, když v sebe věří !

Viďte ve věcech jen to dobré
Tohle byl dřív taky můj problém. Ve všem jsem viděla to negativní. Snažte se, i když je ve věci víc negativismu, vidět to pozitivní. Usnadní vám to mnoho činností a budete šťastní. 

Učte se z chyb 
Chyby prostě dělat budete. Každý je občas dělá. Ale silný člověk je ten, kdo se z nich poučí a zkusí to znovu a ne ten, co se z nich zhroutí a klesne mu sebevědomí - jak tomu dřív bývalo u mě.

Buďte sví 
Jedno z nejdůležitějších pravidel ! Přestaňte dělat něco, co děláte jen proto, že je to moderní, ale ve skutečností vás to nebaví a raději by ste dělali něco jinýho. Dělejte to, co vás baví. Nenechte se unést davem. Nekopírujte nikoho. Originalita se cení a když něco vymyslíte sami za sebe, budete na sebe pyšní !^_^

Doufám, že vás tento článek inspiroval, pravděpodobně tento blog bude teď změřen na víc takových článků :) Takže si užívejte a dělejte, co vás baví ! xoxo ^_^





16 komentářů:

  1. Moc povedený článek! Mimochodem, taky jsem člověk, co o hodně věcech zbytečně moc přemýšlí a taky se na tom snažím zapracovat ;). Taktéž se snažím vidět ve všem to dobré, zkrátka se řídím heslem - všechno zlé je pro něco dobré :). Těším se na další podobné články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ! To jsem ráda, jen tak dál ! :)

      Vymazat
  2. Miluju takovéto články! :) ..jenom je škoda, že ikdyž si je poctivě přečtu, všechno odkývám, že to zvládnu taky, pořád jsem ta samá holka, co si ve spoustě věcí nevěří, nad všim moc přemýšlí a má pocit, že vždycky všechno dopadne špatně.. holt občas až moc všechno řešim ;)
    děkuji za ispiraci! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to taky říkala,ale věř mi, kdýž jsem to zvládla já, taky ty taky a s přehledem ! :) Neni vůbec zač a hodně štěstí :)

      Vymazat
  3. je to hodně moc povedený článek, pro mě platí hlavně bod jedna nad vším moc přemýšlím a to je asi ten bod zlomu
    jinak se ti vážně moc povedlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, hrozně mě to těší ! :) DON'T CARE ! :) !

      Vymazat
  4. Super článek:) Vzpoměla jsem si na knihu Čtyři dohody, jestli jsi ji nečetla, doporučuji
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Bohužel nečetla :) Díky za tip:)

      Vymazat
  5. nádherný, nádherný článek, kéž by takových bylo víc! :)
    dočetla jsem a musím se teď usmívat, dokážeš krásně a povzbudivě psát * :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :O Děkuju moooc Peťul ! Tohle je důvod, proč takové články psát ! úžasná motivace :)

      Vymazat
  6. je to hezky clanek a tyhle typy mi rika kazda, jenze ja nevim proc, ja proste nikdy nedokazu prestat premyslet nad vecma. kdybych tak mohla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Když to dokážu zastavit já,tak ty taky :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Jde to, čím víc nad tím budeš přemýšlet, že to nejde,tím víc to nepude :)

      Vymazat

Thank you for your lovely comment !