Rock On Navzdory realitě: City of Angels

7. 7. 2013

City of Angels

Lost in the City of Angels, Down in the comfort of strangers,
I found myself in the fire burned hills, In the land of a billion lights.

Miluju prázdniny ^_^
Stále se nemůžu vzpamatovat z toho úžasnáho zážitku, že jsem viděla Jareda na živo. Jo, zdá se mi o něm i v noci ! Achjooo. Včera jsem se konečně koukla na Spring Breakers. Asi jsem od toho očekávala moc, protože mě to nějak nebavilo. Vzala jsem si z toho to, že nebudu soudit film podle názvu a herců! Narozdíl třeba od třeba filmu Love and other drugs, který mě na první pohled nezaujal,ale pak byl skvělej !
Pro dnešek mám pro vás fotky toho, jak si užíváme den s Verčou, mojí kamarádkou z Brodu, která je tu konečně na delší dobu :) Snad se máte taky skvěle. Teď už se du kouknout na další film, tak čaaau, xoxo ^_^











12 komentářů:

  1. kamaratka ma krasne kudrlinky :) vyzerate, ze si pekne uzivate leto :)

    Dievcata pozyvam vas na rockovu GIVEAWAY o trendovu bizuteriu TU

    OdpovědětVymazat
  2. Love and other drugs mám taky ráda! :) super fotky, kamarádka má krásný vlasy :)
    Piece of Claire

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fotka té fontány je fakt suprová!

    OdpovědětVymazat
  4. mnam s tou zmrzkou robis chute! a mna teraz boli hrdlo :(

    Inak pozyvam ta na SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Thank you for your lovely comment !