Rock On Navzdory realitě: Like we are millionaires

21. 6. 2013

Like we are millionaires

Singing our hearts out standing on chairs
Spending our time like we are millionaires
 

Dneska přidávám konečně outfit. Můžete na mě vidět kraťasy s vysokým pasem, které jsem dnes objevila v Hennes a Mauritz a musela jsem si je koupit. Tričko jste mohli vidět v předminulém článku. Venku je teď ideální počasí na kraťasy, takže jsem šťastná. Snad se máte krásně.Jinak, budu moc ráda, když se zůčastníte giveway :)  xoxo











12 komentářů:

  1. jsi strašně hezká! asi bych si k tomu vzala jiné boty, ale je děsný horko, takže to chápu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :O Děkuju moc, ano, vím, taky jsem si chtěla vzít jiný, jenže v těch, co jsem měla na mysli bych se uvařila :D

      Vymazat
  2. TOP fotky, strašně ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasy a šortky jsou úžasné! :)) Máš dobrou postavu! :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your lovely comment !