Rock On Navzdory realitě: Spring/Summer wishlist

19. 5. 2013

Spring/Summer wishlist

Objevila jsem opět spoustu věcí, co by se mi líbily. Na většinu z nich pořád v obchodech koukám a na tu druhou půlku si šetřím. Jinak doufam, že se máte dobře :)

Trička,tílka - líbí se mi s velkými motivačními nápisy, MALIBU jsem si už i zkoušela, teď se jen rozhoduju
Vansky (Conversky) - líbily by se mi, ale není to úplně akutní přání
CD Love, Lust, Faith + Dreams - je už předobjednané a hrozně se těšim
Džínová bunda - tak tu bych doopravdy chtěla, jen nemůžu narazit na tu pravou :(
Řetěz na krk - všude vidím zlatý, ale já bych ráda stříbrný :D
Midi rings - to mi přijde hrozně roztomilé :)
Coca Cola - Došel mi můj vanillkový :(
Longboard - tak to je určitě dlouhodobé přání, jelikož mám skate, ale long mi připadá o dost bezpečnější
Foťák - další z dlouhodobých přání, jelikož zrcadlovku máme dobrou, ale nějaká míň kvalitní, kterou bych mohla brát všude by se mi líbila

What is in your spring/summer wishlist ?


4 komentáře:

  1. Tiež chcem Conversky, ale musím natrafiť na nejaku dobrú cenu, vansy teraz nie :D
    Canon je best! :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your lovely comment !