Rock On Navzdory realitě: Sempiternal

21. 5. 2013

Sempiternal

Middle fingers up if you don't give a fuck

Taky se máte v jednu chvíli úplně skvěle a v tu druhou se vám všechno hroutí ? Hrozně mě některý věci a lidi štvou, ale co, snažím se všechno neřešit -because we are too young to care. Ještě, že zítra máme díky maturitám volno.  Cédéčko 30 Seconds to Mars stále nepřišlo, ale já si čím dál, tím víc oblibuju Sempiternal od Bring Me The Horizon. Znáte tuhle skupinu ? 
Co se týče náhodných fotek, snad vás to bude trochu bavit, hrozně mě baví fotit ty největší kraviny. xoxo 















15 komentářů:

  1. Ten šeřík<3 Nádherné fotky, závidím ti to volno!:D)

    OdpovědětVymazat
  2. Závidim ti volno. Úžasný fotky, povedly se :)

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou, fotíš skvělé kraviny!

    OdpovědětVymazat
  4. aaa BMTH!! teď jsem na nich byla v Praze v Roxy! Byl to úžasnej koncert! nechávala jsem si na maturiťáku na svůj nástup zahrát Can you fell my heart.. Nejlepší bylo že jako přídavek vytasili Sleepwalking♥ Celkově album Sempiternal je dost dobrý! je úplně jiný než ty předchozí! a celkově pěkné fota a dávám palec hore!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ ! Can you feel my heart ?! Sakra ! Jsi můj člověk ! Anoo, album je úplně boží, poslouchám pořád dokola...a závidím, že si na nich byla ! ... Jinak děkuji moc !! :)

      Vymazat
  5. Krásné fotky, hlavně těch kytiček :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné "kraviny" :-) Miluji šeříky, stačí se podívat na Tvou fotku a úplně cítím, jak mi voní pod nosem :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi pekné fotky, páči sa mi ten batoh :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný fotky :33 You're the best photographer :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much my lovely sweetie, but your photos are good too :3

      Vymazat

Thank you for your lovely comment !