Rock On Navzdory realitě: Never give up your dreams

13. 5. 2013

Never give up your dreams

Why am I so lazy ? 
Ahooj, slibovala jsem vám, že vám  ukážu můj dopis od Číňana, se kterým si dopisuji. Je to jeden z nejmilejších lidí, co jsem poznala a to si sním píšu teprv druhý dopis. V dnešní době  psát si s někym dopisy je vážně vzácnost, ale mě to baví a když je to s cizincem a ještě Asiatem, jejichž kulturu miluju ^_^ , tak je to ještě lepší :) 
Jak už jsem říkala, asi nejvíc mě potěšil náramek Never give up, ke kterému mi napsal úžasnej vzkaz (viz.min článek). Co se týče ostatního, ochutnala jsem čínské bonbony - chutnaly jako karamel s ananasem ^_^ Poslal mi vstupenku do Panda parku, jelikož tam, kde žije je to rezidence pro pandy a spousta dalších věcí. Posuďte sami ^_^  xoxo 




12 komentářů:

  1. to je super takhle si s někým psát :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je super! kde jste na sebe narazili? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bože můj moc ti to závidím taky bych to ráda zkusila! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na tvém blogu jsem poprvé, jak si se k němu dostala ? :) Musí to být zajímavé a kouzelné, protože já miluju dopisy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přes stránku Postcrossing.com :3 Já také :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, tak to jsi mě teď úplně zaskočila! :) To je skvělé!!!!<3

    OdpovědětVymazat
  7. jéj, to je krásne :) milujem pandy!!! :D ja som si jeden čas tiež písala listy, ale bola to Češka :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your lovely comment !