Rock On Navzdory realitě: Time to love party

7. 4. 2013

Time to love party

Ahoj. Štve mě, že nepíšu články třeba obden, nebo každej den, ale jsem strašně vyčerpaná. Chodim spát kolem půlnoci, což neni moc dobrý a měla bych to omezit. Celkově jsem hodně stresovaná.
Ale abych vám tak nějak shrnula můj týden. Ve škole - na nic. Ve čtvrtek jsem měla svátek- aspoň nějaká radost. To, co jsem si k svátku koupila sama od sebe a co jsem dostala od nejmilejších kámošek uvidíte v přístím článku. V pátek jsem byla na srazíku a včera byl ples deváťáků, tak jsem se tam zašla podívat.
Dneska jsem před chvílí přišla z divadla a na to, že nejsem divadlový typ, mě tohle dost bavilo ! Užijte si zbyteček neděle a dole si už můžete  prohlédnout pár fotek z plesu. xoxo Ivča








2 komentáře:

Thank you for your lovely comment !