Rock On Navzdory realitě: 50 facts about me

13. 4. 2013

50 facts about me


Ahoj, dneska bych vám chtěla říct něco o mě. Psali jste mi o to na Ask a mě to vůbec nepřišlo jako špatnej nápad. Tak jsem se rozhodla, že to udělám formou 50 facts about me. Věděla bych na sobě ještě mnohem víc faktů, ale to by jste se asi učetli k smrti. Možná vám nebudu připadat normální, ale to je krutá realita  :D. Jestli vás takové typy článků baví, udělam jich klidně víc. Zatim se mějte, xoxo Ivča
1. Chci být zpěvačka nebo herečka

2. Miluju skupinu 30 Seconds to Mars a jejíma písničkama žiju

3. Chci hodně cestovat a navštívit hrozně moc zemí

4. Miluju Itálii, proto učim se italsky

5. Vždycky mě fascinovaly přírodní katastrofy, hlavně tornáda, ale mám z nich pak noční můry

6. Mám ráda starší rockové hudební skupiny

7. Miluju Japonsko, chci se tam podívat a naučit se alespoň trochu z japonštiny

8. Chci být černoška a miluju všechny černochy

9. Hodně mě zajímá Amerika = nejoblíbenější země, speciálně New York a Californie, jednou bych tam chtěla mít takovej ten prosklenej byt  :D aspoň na chvilku

10. Jsem úchyl na cvočky,kryty na mobil,žáby,lebky a kožený bundy

11. Mam dvě mladší ségry, ale vždycky jsem chtěla staršího bráchu

12. Zbožňuju vintage a rockovej styl !

13. Zhruba v sedmej třídě jsem se vyloženě nenáviděla, bylo to asi nejhorší období a do zrdcadla jsem se bála koukat

14. Miluju letět letadlem v noci, i když se bojim vzletu

15. Nesnesu vidět násilí, krev, vnitřnosti, hrozně se bojim a vadí mi horrory, hlavně krváky -obdivuju lidi, kterým to neva

16. Miluju Harryho Pottera a herečku Emmu Watson, protože jsem s touhle sérii filmů vyrůstala

17. Chci jít do americkýho X-Factoru

18. Jelikož můj děda i můj táta (hrál, hraje) na bicí, hrozně se to chci naučit

19. Mam jednu noční můru, která se mi opakuje už od malička, vůbec nevim co znamená, nedává smysl, ale brečím z ní ze spaní a bojim se jí - hodně pronikavou jí mam při horečkách

20. Jako malá jsem poslouchala Spin Doctors, Two Princes byla moje oblíbená písnička

21. Miluju lidi, co jsou netradiční a zajímaví- ať už stylem,humorem,obličejem nebo čímkoliv jiným

22. Můj oblíbenej film je Pearl Harbor, Dlouhá cesta, Poslední prázdniny a Panna nebo Orel ... a seriál Gossip Girl - z toho oblíbená postava Dan a Jenny

23. Se ségrou jsme jako malý koukaly na vidokazety s pohádkama Od Walta Disneyho a dabovali jsme je, proto je znám všechny nazpaměť

24. Nenávidím, když někdo někoho kopíruje

25. 9 let jsem chodila na dramaťák, hrát mě hrozně baví

26. Jsem vegetarián a furt mě za to někdo buzeruje

27. Většinu věcí se mi chce dělat v noci, přes den jsem mrtvá

28. Moje vzory jsou: Taylor Momsen, Oprah Winfrey, Emma Watson, Miley Cyrus, Jennel Garcia a Avril Lavigne

29. Nejlepší pocit jsem měla, když jsem v noci seděla na jachtě uprostřed moře a koukala na hvězdy a když jsem objednávla lístky na 30STM

30. Miluju moře a dovolený tam, kde mě nikdo nezná

31. 5 let jsem chodila na gymnastiku

32. Baví mě skateboardování, i když mi to absolutně nejde

33. Miluju svoje kamarády a pro ty pravé udělam cokoliv

34. Nejhezčích 14 dní mého života bylo v Egyptě

35. Nejvíc motivující písnička je pro mě Closer to the Edge od 30STM

36. Dokážu se dotknout jazykem nosu :D :D a všichní to obdivují :3 :D :D

37. Chci mít hodně dětí

38. Posílam pohledy do zahraničí a baví mě to

39. Jsem strašně líná a všechno nechávam na poslední chvíli

40. Nevím proč, ale vždycky mě rozbrečí, když někdo dobře zpívá

41. Miluju noční chatování

42. Mívám deprese, sice míň něž dřív, ale pořád tu jsou

43. Jsem na sebe hodně přísná a to se odráží v mém nízkém sebevědomí

44. Miluju, když někdo hezky voňí :3

45. Chci se naučit perfektně anglicky

46. Občas mam období, kdy posloucham hlavně metal

47. Chci si přečíst klasiky jako Dekameron, Stařec a moře, Romea a Julie, atd

48. Na gymplu, mě drží už jen moje nová třída, kdyby nebyla tak skvělá, přestoupila bych

49. Miluju zimu a Vánoce, zimu ale jen v listopadu a prosinci, pak už chci teplo

50. Dokážu dost dobře odhadnout lidi






10 komentářů:

  1. Tenhle článek je super! V hodně věcech se shodujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. sakra to je hodně dobrej článek!! :D v hodně bodech se shodujem! :) :D hlavně 9!!!♥♥♥♥
    jenom bych se chtěla zeptat, odkud máš skate? :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ! jsem ráda, že se líbí :) :3
      Skate sem objednávala přes net, myslím, že ze sportissima :)

      Vymazat
  3. Máš všecko tak záživný, že i kdybys tu vypsala 3457890 faktů tak si to přečtu :)
    paráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě hrozně těší, děkuji Niki:)

      Vymazat
    2. pěkný:)Chceš brečet?tak já ti zazpívám:)

      Vymazat
  4. Tvoje fakta jsou jiná, ale strašně hezky se čtou!

    OdpovědětVymazat
  5. 36. To mám taky, a taky se všichni strašně diví :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your lovely comment !